torsdag 30 augusti 2012

Vinn biljetter till Syfestivalen!

Sista helgen i september är det syfestival på Åhaga i Borås. Jag finns där med en nytryckt liten mössbok, det är premiär! Kommer dessutom att hålla små workshops och ha med materialpaket till många olika mössor.
På bilden ser du några av dem, här finns äpplen, jordgubbar, en morot och många fina baskrar. Beskrivningar till alla finns med mössboken. 
Jag har 10 biljetter och 10 mössböcker som jag lottar ut. 5 vinster med två entrébiljetter och två böcker så du kan bjuda med en kompis och ge bort en bok till någon du vill pigga upp .
Gör så här: Skriv en kommentar till inlägget med kontaktuppgifter (mail) så är du med. Dina chanser att vinna ökar om du gör reklam för lotteriet på din blogg eller/och blir följare av Tant Kofta bloggen.
Fredagen den 21 september klockan 18.00 är det dragning.
Med lycka till från Tant Kofta

105 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, vad roligt! Vill gärna åka till Syfestivalen. Förra gången åkte jag själv, men jag tar förstås gärna med en kompis. Länkar från min blogg.

Anna sa...

Hej jag vill gärna åka på festivalen!

Anna - stickande trädgårdsmästare sa...

Kan tyvärr inte åka på Syfestivalen men jag vill gärna vinna din mössbok! Har så många vänner som ska får barn nu på hösten och att sticka några fina mössor till dem hade varit den perfekta presenten!

Assi sa...

Jag vill vara med i utlottningen!
ASSI

sinneskatten sa...

Jag ämnar åka till syfestivalen och det skulle vara riktigt bra om jag vinner entre´biljetter eller en mössbok.

MVh Carina.aneus@gmail.com

Susilull sa...

Jag kommer på Syfestivalen! Vare sig jag vinner biljett eller inte ;-)
Men en mössbok och gratisinträde hade ju varit väldigt kul!
Följare är jag redan av din blogg, och lite reklam gör jag gärna i nästa inlägg!

Ha det så bra!

Myggan sa...

Syfestivalen är redan inbokad i kalendern och om man kan få den ihop med mössboken blir det ju inte sämre. =) Jag gör självklart lite reklam på min blogg.
/Anna
annalennartsdotter@hotmail.com

Ingrid Andersson sa...

Vill gärna vara med på utlottningen till syfestivalen. Har redan planerat in dagen. Tar med mig storasyster.
Ser fram emot mössboken för att få ideer till barnbarnen.

MVH Ingrid på Skotthed

Carol sa...

Har missat syfestivalen varenda gång här i Borås - men NU ska det bli av! Vore underbart att få vara med i utlottningen av din bok! Jag stickar ju nästan uteslutande mössor så jag kan behöva nya roliga modeller :-)
Hälsn. Carol
carols.corner@telia.com

Annette sa...

Det hadde varit roöigt att få komma till Borås.Är redan följare av din blogg och jag lägger upp det i min bligg.
Annette
Strömstad

Anonym sa...

Om jag vinner skulle jag så gärna vilja bjuda min kära mamma att följa med mig på Syfestival! Vi skulle uppskatta att få vara med på din workshop o se alla fina garner.
kristina.wallhede@telia.com

Anonym sa...

Oj en mössbok vore inte fel. Följer din blogg gör jag redan. Ska nog kunna hitta en till sticktok som vill gå med på Syfestival,hihi elnagustavsson@yahoo.se

Maritas Maskor sa...

Åh! Tänk om jag kunde vinna en BOK!
Jag har ju sett alla dina mössor i verkliga livet och vet hur himla fina de är allihop!
Jag är följare och jag gör reklam på bloggen, ja, jag försöker ju med allt förstås och hoppas att jag ska ha tur :)
Kram Marita

Unknown sa...

Å vilken härlig utlottning. Ska bli kul att träffa dig på mässan för jag o en till ska åka upp. Så jag är jätte gärna med i utlottningen. Spännande med mössboken. Ha en underbar morgondag kram Beijan

violykke sa...

Herligt jeg er med :0)

Unknown sa...

Fantastiskt trevligt med en sådan här utlottning! Jag är gärna med och håller tummarna för att vinna biljetter och böcker. Jag följer redan din blogg och gör reklam i mitt nästa inlägg!

Elanit sa...

Åh! Jag vill gärna vinna, och jag ökar på mina chanser med att göra reklam!

Syserine sa...

Jag vill! Är följare.

Anonym sa...

Jag vill tacka dig för en underbar Blogg jag följt troget i minst två år.
Jag skulle bli överlycklig om jag skulle få en av vinsterna då jag missade Ramnaparken på grund av jobb hela den helgen.
Ireneelina4@Hotmail.com

Rosas blog sa...

Åh så fina mössor! Men allt du gör blir man så inspirerad av. Är gärna med o tävlar om biljetter till Syfestivalen o tar gärna med en kompis dit.
Är redan följare av din blogg och ska göra reklam på min egen.
rosa.bonde@telia.com

Stickeri Stickera sa...

Åh, alla dina fina mössor....
Jag följer bloggen sedan länge och självklart gör jag ett inlägg
http://stickeristickera.blogspot.se/2012/08/utlottning-hos-tant-kofta.html .
Min mailadress är kvisten77€hotmail.com

/Paulina

Renée sa...

Jag ska dit så vinner jag inträdet vore det ju lovely! Jag gör reklam på min blogg oxå!
rej74@hotmail.com

thorold sa...

Det vore jättekul att åka på syfestivalen. Har tänkt det många gånger men det har aldrig blivit av.
Länkar till detta inlägg på min blogg.
/Pernilla (Trollhättan)

Efwa - Medea sa...

Självklart vill jag gärna vinna din bok. Biljett till syfestivalen har jag redan men jag kan ju ge bort dem om just jag vinner.

Är redan följare och länkar från min blogg.

Anonym sa...

Åh, så skoj det skulle vara att vinna din bok!!!!<3
Blev nu följare av din blogg oxå!!

Kram/Ingrid G

Marias garnhändelser sa...

Det vore ju en ypperlig anledning att komma iväg till västkusten och våldgästa en gammal kompis i Bollebygd:-)
Följare kan jag ju också bli även om jag följer dej ändå:-)

Wivi sa...

Vill gärna vara med på utlottning av mössböcker men eftersom jag bor i Stockholm så väntar jag på Syfestivalen i Älvsjö.
Jag följer din blogg

Sockan o Vanten sa...

Hej Tant Kofta, vill gärna åka med till Borås och syfestivalen och vara med i din utlottning av mössboken.
Läknar givetvis till min blogg. Trevlig helg! //Ulrika

ulrikaisberg@gmail.com

frisky frog sa...

Åååå vad roligtmed en stickbok! Klart att man vill vinna den och biljetter. Festivalen är redan inbokad. =)
Självklart gör jag reklam på min blogg.

Anonym sa...

Vad kul-klart jag vill vara med.
Vänligen Britta
britta.widegren@norrkoping.se

Carin@Ullhärvan sa...

Åh vad kul! Jag är gärna med och tävlar om biljetter och böcker!

Anonym sa...

Så klart att jag vill ha chans att vinna biljett till syfestivalen! Senast igår pratade jag om den med sambon och om dina mössor och gladvantar. :)

/Caroline

c.birelius@gmail.com

Carin@Ullhärvan sa...

Jag är följare till bloggen din!

Sandra Gybo sa...

Åh jag vill vara med!

Anonym sa...

Vilka härliga mössor,o vilka vackra färger.Jag vill gärna vara med i utlottningen, roligt om jag vinner men jag har planerat att åka dit. Din blogg läser jag alltid den är rolig, inspirerande o vacker.

metamorphosis sa...

nämen så roligt! en hel liten mössmönsterbok! :) klart jag gärna vill vinna den! :)

(och ja, jag gör lite reklam i min blogg också...)

ela sa...

Jag vill gärna dalta i utlottningen av boken men tyvärr ligger Borås väääääldigt långt bort från Sundsvall.
Tack för din härligt, inspirerande blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

kråkspark sa...

Klart man vill vara med på en utlottning. Men biljetterna får ge tilll någon annan eftersom det är omöjligt att ta sig dit från Sundsvall (som föregående skrivare). Men en mönsterbok vinner jag gärna. Skriver om utlottningen på min blog!

Annika sa...

Jag brukar åka till Stockholm, men tåget går ju till Borås också! Vill gärna vara med i både utlottning av biljetter och bok. Härligt!

Anonym sa...

Vill gärna vinna din mössmönsterbok.
Underbar blogg.
M.V.H Lilla Hulda

SaraW sa...

Åh, jag vill gärna vinna biljetter eller mössbok.

Jag skriver om din utlottning på min blogg.

Anonym sa...

Jag vill också vara med!
Följare också.
MVH agge_a_son@hotmail.com

Grandmamma sa...

Tänk om jag vann biljetter till Symässan. Då skulle jag ta med min härligt fina stickkompis, Carina.

Håller tummarna att så sker.
Vi ses i Borås.

Länkar till min Blogg.

vovonna@gmail.com

Sylvia sa...

Underbara mössor! Vill gärna vinna en bildett till mässan så jag får se dom live!

Maria i Falkenberg sa...

Åh, vad jag vill vinna den där boken!
Jag vinner gärna biljetter med för jag tänker åka dit.
Jag ska försöka ta tag i min blogg också och göra reklam.

MJsson sa...

Funderar på om man kan köpa boken av dej annars ?? den verkar skoj ^^
Materialsatser kan ju va nåt att grunna på ...

Maj-Lis L. sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Vilka härliga mössor o färger. Jag läser alltid din blogg, den är vacker, rolig o inspirerande.

Maj-lis L.

Saltflingan sa...

Jaaa jag vill gärna sticka mer i ditt garn och av dina mönster. Det jag stickat hitills har bara varit så bra. Länkat från min blogg har jag gjort också.

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna vinna din bok och biljetter till syfestivalen. Jag tar med min gamla mamma som behöver komma ut och få inspiration.

//Maria

Lapp-Lisa sa...

Skulle verkligen vilja vinna din bok, men kan tyvärr inte åka på mässan. Länkar naturligtvis på min blogg.

I det blå huset sa...

Tar gärna chansen att vinna. Följare är jag redan å reklam på bloggen gör jag.

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna tävla om boken. Kan dock inte åka till mässan för jag bor så långt borta. Mvh paula.jakobsson (a) gmail.com

Anonym sa...

Har skrivit vanligt mail.
Är följare, ingen egen blogg.
Ska till Borås med lapphexvänner.
Extrabok blir till textilkompis hemifrån.
Annika Hessman

Therese sa...

Självklart ska jag besöka Syfestivalen, och skulle bli jätteglad för en vinst! Jag följer din blogg och har länkat till dig inne hos mig :-)

Anonym sa...

Hej. Jag har just hittat din blogg idag och tycker att den är riktigt inspirerande. Du är säkert en av Sveriges bästa stick-konstnärer. Jag har delat länken med mina Facebook vänner. Vi unga tycker du har bra stil. Jag hoppas att vinna möjligheten att gå på Syfestivalen för första gången.

Stor tack, Laura :-D
(laurakvarnstrand@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag kommer till syfestivalen och vill gärna vara med i utlottningen!
hej från Lena
lena@rhedin.se

nattugglan sa...

Oj så många fina mössor.. Jag skulle ju gärna ha kommit på mässan om jag skulle ha bott lite närmare.. så där för vill jag gärna vinna boken..länkar från min blogg.. hoppas på tur./Christine.

Katarina sa...

Hej
Syfestival låter spännande, mössbok likaså. Är blogglös man provar lyckan ändå.

Mvh Katarina

kasoderman@hotmail.com

hoppetossa sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och har lagt mej som följare. Allt gott, Fru Inez

annasaviga sa...

Hej

Självklart vill jag vara med, har länkat från min blogg. /Anna

Emmas dagar sa...

Vilken fin utlottning!
Jag vill ha en lott!

Anonym sa...

Klart jag vill vinna går alltid dit 2 dagar varje gång så många roliga workshops och inträde för mig och vän inandas vore toppen och boken skulle också sitta fint / Åsa
asawallgren72(at)hotmail.com

Calla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ewa franzen sa...

Blir mormor snart.. beräknat i morgon,11/9. Till syfestivalen bör "Bertil" ha kommit ut.. Bertils mamma bor i Borås. Vi kommer gärna, Bertil,mamma Anna och mormor Ewa.

Jag kollar din blogg minst 2ggr/vecka. Inspirerande och kul.

ewa franzen sa...

Skall snart bli mormor,imorgon är det planerat. "Bertil" som bor i Borås bör i alla fall hinna ut i tid till SYFESTIVALEN... Då kommer vi gärna.. Bertil,hans mamma Anna och mormor Ewa. Kollar din blogg minst 2 ggr. i veckan,inspirerande och trevlig ewachr@hotmail.com

bollebygdsbo sa...

Jag tänker åka dit på lördagen. Skulle ju vara toppen om man vann biljett! Hoppas, hoppas, hoppas!
Jag lägger in en länk hos mig också.

Anonym sa...

Jag vill gå och ta med min mamma!
Boken får vi väl slåss om...

Anna

annaknut@hotmail.com

Anonym sa...

Jag hade gärna gått på festivalen men har inte möjlighet. Därför är jag jättesugen på din mössbok för då vet jag vad jag ska syssla med i soffan de närmaste veckorna!

marit_1000@hotmail.com

Anonym sa...

Hej vad fint, jag gillar verkligen morots mössan.
Jag läknkar från min blogg och har följt mig sedan 2 ärs tid vid det här laget. Trevligt Torsdag Nicolina
(du har redan min mail)

Kristin sa...

Skulle gärna vinna:-)
k.kvarnvik@gmail. com

Anonym sa...

Jag och en kollega har redan bestämt oss för att gå, så biljett hade varit toppen att vinna. Och att sen vinna en bok måste ju vara "grädde på tårtan".

Mvh
Elenore
Majbirgitta@hotmail.se

spisarn sa...

Skulle gärna vinna detta !!!

Susanne sa...

Syfestivalen i Borås har jag tyvärr inte möjlighet att åka till men jag vill gärna ta chansen att tävla om ett mösshäfte :) Jag länkar och följer!

Karin E sa...

Jag vill alldeles väldigt gärna åka till Borås och Syfestivalen! Är det någon som vill åka från Norra Bohuslän/Grebbestad? Karin

Anonym sa...

Hej svejs!
Kan inte åka t Borås, tyvärr. En bok skulle vara kanon, om turen är på min sida...
Mycket nöje på festivalen!// Anette

Vaxthuset@Yahoo.se

Marias stickning och läsning sa...

Hej Lotta! Jag skulle gärna vilja vinna din mössbok men kan tyvärr inte åka till Borås. Med hälsning från Maria som förstås skall göra reklam för din utlottning på min blogg. Du är en av mina absoluta favoritbloggare.

Annelie sa...

Jag vill jättegärna vinna din mönstersamling. Biljetter till festivalen har jag tyvärr ingen möjlighet att nyttja men mönsterbok vore finfint!

Kristina sa...

Vill gärna vinna en mössbok. Kan nog inte åka på syfestivalen tyvärr, min bebis i magen kommer komma ut väldigt snart. /Kristina

kristinapolbyhammar@hotmail.se

Kristina sa...

Glömde skriva att jag blivit följare av bloggen också!

Satu Pysselblogg ! sa...

Hittade precis din blogg via Syfestivalens hemsida! Ska absolut till festivalen och hade jag sån tur att vinna så blir det ju lite extra att handla för på festivalen :-)
Följare from idag och länkar på min blogg med glädje.
Kram Satu

Anonym sa...

Hej!
Jag har följt din blogg en tid och hittat flera intressanta mönster. Är just färdigt med din "uddmudd" som jag gillade. Besöker bokmässan och tänker samtidigt ta en tur till syfestivalen. Skall peppa vår sonhustru att komma med och försöka få henne att börja sticka.
Biljetterna och boken kanske kunde övertyga henne.
Farmor Bitti

(gunnarlindkvist@hotmail.com)

Skarvtjärns Greta sa...

Borde vara min tur nu. Böckerna är jag helt klart intresserad av. Borås ligger tyvärr för långt bort. Dvs jag är nöjd med lite

Linda nösterud sa...

å ja skulle vinna båda om jag fick välja.. Linda
lindopz@hotmail.com

Anonym sa...

Åhåj...ett mössahäfte. Så kul om jag vann. Är en hängiven läsare av din blogg. Kan inte åka på syfestivalen då jag bor i Västerbotten. PS Om jag int vinn...kan jag köpa den av dig då??

Pia sa...

Jag vill mer än gärna vinna din mössbok!

Bambustickan sa...

ååååh det skulle vara jätte kul att delta i denna tävling så då gör jag det!

Äppelblom sa...

EN lott till mig tack!
Mössboken vore trevligt att ha.
Ha det fint!

sanna sa...

Jag vill gärna sticka en så fin basker till min syrra, och symässan vill man ju också vara med på.

Lena Sköld sa...

Borås ligger lite långt bort från Medelpad, men mössbok vore fint att vinna.

Malin sa...

Såklart att jag vill vinna :-)

malin . hillevi @ gmail . com (ta bort mellanslagen förstås...)

mica sa...

Jag är galen i mössor, vore roligt att vinna din bok. Rekommenderade din blogg som jag föjer till syrrorna på Alingsås lasarett där jag var inlagd. Jag stickade där på en sjal från dig-

Annette K sa...

Önskar att jag vann! Brukar aldrig göra det!
Stickar tröjor, mössor o annat av dina fina garner.
Borås är nära - kul att slippa betala inträde (som omväxling),, fast mösshäftet är nog strået vassare!

ki sa...

Jag vill så gärna vinna både bok och biljetter!
Kicki i Falkenberg

Lea sa...

Jag vill också pröva min lycka.
list.lea hos gmail.com

Malin sa...

Vilka fina mössor! Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Min mailadress är: stenikgus@gmail.com

Margaretha G sa...

Jag vill också gärna vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Hej - jeg kan nok ikke komme til festivallen, men jeg vil rigtig gerne vinde en bog. De er så fine dine hatte.
charlottej05(@)hotmail.com

Eva i Halmstad sa...

Hej vill gärna vara med i utlottningen på mönster men inte på biljetten. Jag kommer att vara där alla dagarna med Sticka. Vi ses då :-)
Eva

Calla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Calla sa...

Jag vill också vara med! Följer via bloglovin men lägger till som följare också. Har ingen möjlighet att gå på festivalen men vinner gärna mönsterboken.

Jenny sa...

Oh, jag skulle gärna vinna två biljetter till syfestivalen! Mina föräldrar bor i Borås, så det skulle passa perfekt att hälsa på dem samtidigt!

Jag är redan en följare till bloggen sen länge också, och även om det kanske är lite sent så lägger jag upp en länk till lotteriet på min blog också!

MVY Jenny

ulla sa...

Ett mösshäfte gjorde att huvud och öron skulle få något nytt.Ej syfestival eftersom bor långt uppe i norr
ullafr@hotbrev.com

Anonym sa...

Åhh, jag vill verkligen vinna. Jättefina mössor...
anette.m@telia.com

Unknown sa...

Deltar lite i sista minuten :D Gjort inlägg på bloggen min :)

Camilla sa...

Kastar lite snabbt in mitt "deltagand".